ARC: Comunicat Es_Música, FiM Vila-seca & Fira B!

Comunicat oficial d’Es_Música

La Federació de la Música d’Espanya (Es_Música), de la qual ARC és membre, va emetre un comunicat en data 20 d’abril del 2021 per a manifestar la seva total oposició al pla per a la prohibició d’esdeveniments culturals que, segons les últimes notícies aparegudes en diversos mitjans de comunicació, hauria de ser presentada de manera imminent pel Ministeri de Sanitat, així com el malestar davant la inoperància del Ministeri de Cultura referent a aquestes possibles mesures.

Es_Música manifesta que:

• El sector de la música i la cultura ha estat un absolut exemple de seguretat i responsabilitat en totes les fases de la pandèmia, aconseguint que no es produeixin brots, havent estat reconeguda aquesta labor pels responsables de sanitat.
  • La intenció del Govern implica una generalització indiscriminada que ignora els protocols i proves pilot aportades des del sector per a garantir el major equilibri entre salut i activitat cultural.
  • La mesura genera una greu incertesa i la destrucció del teixit empresarial i econòmic de la música en viu a Espanya.
  • Es tracta d’un sector totalment acostumat a complir una normativa rigorosa, que ha sabut adaptar aquest coneixement, així com els codis de treball necessaris per a garantir la seguretat sanitària del públic en la pandèmia.

Consulta el comunicat complet

Inscriu-te als pitchings i/o mentories de la FiM Vila-seca 2021

PITCHINGS

Els pitchings de la FiM es realitzaran el dijous 6 de maig de 2021, de 10:00 h a 11:45 h, en format virtual.

Seran intervencions breus de 3 minuts dels catàlegs artístics d’empreses, mànagers o companyies amb propostes emergents o de música familiar, davant de programadors i professionals acreditats.

Es pot sol·licitar participar-hi fins al 25 d’abril a través del següent formulari. Les places són limitades!

MENTORIES EXPRESS

Les mentories express de la FiM es realitzaran el dijous 6 de maig de 2021, de 18:00 h a 19:45 h, en format virtual.

Seran trobades d’assessorament i consultoria amb mànagers i professionals del sector. Es tracta d’una activitat destinada a grups, artistes i companyies emergents, que rebran feedback i consells per tal d’orientar la seva trajectòria i estratègia artística i comercial.

Sol·licita la inscripció als pitchings

Sol·licita la inscripció a les mentories

Fira B! 2021, s’obre el termini per a presentar propostes artístiques de les Illes Balears

La Fira B! celebrarà la seva 6a edició de l’11 al 14 de novembre del 2021 a Palma (Mallorca). El programa inclourà actuacions musicals de tots els estils, adreçades tant al públic professional com al públic en general. La fira rep propostes emergents i altres de més consolidades i els espais on es desenvoluparan les activitats seran variats: tots els teatres públics de Palma, així com altres espais de la ciutat.

Una de les activitats destinades a professionals seran showcases de 30 minuts, per als quals es poden presentar propostes de projectes musicals amb artistes i grups de les Illes Balears que llencin o hagin llençat un nou àlbum entre el 6 d’octubre del 2021 i l’1 d’octubre del 2021, i hagin realitzat 5 concerts en directe des de l’1 de gener del 2018, com a mínim un d’ells fora de les Illes Balears. Se seleccionaran 30 propostes musicals.

El termini per a presentar propostes artístiques està obert fins al 7 de maig del 2021.

Presenta la teva proposta artística